Toți antreprenorii își doresc un brand. Să ai un brand în portofoliu este aur curat. Dar brandul este cea mai complexă construcție de business—gândește-te… Dacă brandul ar fi fost ușor, astăzi toate afacerile ar fi fost branduri. Un brand puternic, construit strategic îți aduce beneficii uriașe în business.
Să mergem mai întâi la bază. Brandul îţi permite să percepi un preţ mai mare pentru produsul sau serviciul tău, deoarece oamenii vor fi dispuşi să plătească un preţ premium pentru numele tău – aşa cum plătesc unul premium pentru bijuteria care vine într-un pacheţel albastru (Tiffany) sau pentru echipamentele electronice care au aplicat mărul muşcat (Apple). Este calitatea acestor produse semnificativ superioară ofertelor concurenților? Poate că da, poate că nu. Dar percepţia este aceea că da. Iar atunci când clienţii sunt dispuşi să plătească în plus pentru un nume pe care îl consideră valoros şi în care au încredere, acest lucru îţi sporeşte vânzările și marjele de profit.
Ştii cine nu va fi prea fericit în legătură cu brandul tău puternic? Concurenţii tăi. Atunci când clienţii sunt dispuşi să plătească un preţ premium pentru produsele sau serviciile tale… când clienţii vor dori să-ţi vadă noul produs care încă nu este pus în vânzare doar pentru că are logoul tău pe el… când clienţii de pe o piaţă nouă dau năvală pur şi simplu datorită reputaţiei pe care ai construit-o în altă parte… când poţi obţine preţuri mai bune de la acelaşi furnizor ca şi al concurenţei (şi astfel să vinzi la un preţ mai bun decât al competiției)… acestea pot însemna lucruri foarte bune pentru afacerea ta şi nu atât de bune pentru concurența ta.
Diferențierea te ajută să faci față competiției și proliferării de produse și servicii similare, presiunii legate de preț, să fii o alegere în mintea clienților și potențialilor clienți, să ieși din anonimat și să construiești în timp un brand puternic și profitabil cu care să-ți domini piața. În timp ce produsele și serviciile pot fi imitate cu ușurință, brandurile nu pot fi copiate. Majoritatea brandurilor sunt motivul pentru care o afacere există și nu invers.
Clienţii nu sunt doar dispuşi să plătească mai mult pentru un produs cu un brand puternic, ci să şi rămână loiali unei companii de-a lungul anilor, revenind pentru a cumpăra de la tine. De fapt, unele companii au construit o loialitate atât de puternică faţă de brand, încât, chiar şi atunci când dau de un obstacol serios – un produs defect (vezi scandalul accelerării neintenţionate la Toyota) sau o experienţă nefavorabilă clienţilor – clienţii lor sunt dispuşi să rămână cu ei.
Un brand construit strategic poate facilita o creştere pe termen lung a afacerii. Folosind valoarea brandului tău de produse/servicii/companie, poţi adăuga mai uşor produse sau servicii noi în gama oferită, iar oamenii vor fi dispuşi să încerce noul tău produs. Te poţi extinde pe noi pieţe şi regiuni geografice, iar oamenii de acolo îţi vor recunoaşte brandul, vor face o conexiune pozitivă instantanee şi te vor urma.
Un brand îţi poate oferi un avantaj considerabil în negocierea cu furnizorii, producătorii şi distribuitorii. Atunci când furnizorii observă că mulţi consumatori caută cu entuziasm şi cumpără produse care poartă numele tău, vor dori să lucreze cu tine. Şi asta, bineînţeles, te pune într-o poziţie de negociere de invidiat, care îţi poate reduce costurile bunurilor vândute.
Conform studiilor, 20% dintre companiile nou înființate dau faliment în primul an de existență, 33% în cel de al doilea an, 50% în primii cinci ani, iar aproape 90% în primii 10 ani. Nu te poți pune împotriva statisticii, iar brandul este SINGURUL activ care poate asigura un viitor afacerii tale, acționând deopotrivă ca armă și ca scut.
Brandify îți oferă tot ce ai nevoie pentru a avea SUCCES în AFACERI prin BRAND.
Fără lecturi și teorii inutile—îți oferim un mediu și instrumente de lucru astfel încât să construiești un brand puternic.
Brandify este singurul sistem clar și coerent de construcție a brandului afacerii. Are la bază peste 15 ani de cercetare-dezvoltare și rezultate dovedite pe antreprenori, astfel încât nimic nu e „la ghici” pentru tine.
Am inventat un nou mod prin care percepi lumea și locul brandului în ea. Vei descoperi cine este și ce reprezintă brandul tău pentru oameni și pentru tine și vei începe să crezi în misiunea lui. Pentru a vedea nu îți trebuie ochi, îți trebuie o minte.
Este mult mai ușor să crești atunci când ești înconjurat de oameni extraordinari care fac lucruri uimitoare. Ai acces la o comunitate exclusivistă de antreprenori ca să colaborați, primești suport, îți extinzi rețeaua, înveți lucruri noi, beneficiezi de promovare încrucișată, gândești ca un geniu și te și distrezi.
Nimic nu se compară cu suportul și interacțiunea Live. Primești ghidaj și suport de la Horațiu Manea și echipa lui în direct—mastermind, workshopuri, emailuiri, Q&A săptămânale pentru a reuși.
În Brandify nu obții diplome și certificate de absolvire. Obții, în schimb, trofee mult mai importante: clienți devotați, vânzări, profit, recunoaștere, dezvoltare personală, creștere și succes.
Majoritatea consultanților de business oferă doar „biblioteci” de cursuri cu interviuri și informații scurte despre leadership sau cash flow, ceea ce lasă antreprenorii fără nicio idee despre construcția unui brand pentru afacerea lor (produse, servicii, companii).
Pentru a avea succes în brand, trebuie să înveți și să aplici „abordarea holistică de brand”—trei stadii principale interconectate ale transformării
De exemplu, șii ce este Brandify Success Cycle sau Ciclul de Succes al Brandului?
„Competiția este pentru pierzători—ești în jocul branduirii pentru a domina, nu pentru a concura”. În Brandify înveți cum să creezi structura și arhitectura pentru a construi un brand puternic, de succes, care să îți conducă afacerea astăzi, mâine și în viitor prin orice furtuni pentru a domina industria.
Identificarea și validarea nișei de piață pentru viitorul brand, ideea specifică, prețul brandului, capitalizarea brandului.
Conceptualizare și livrarea unui produs diferențiat în piață.
Conceperea și livrarea unui mesaj consistent în piață.
Obținerea atenției pieței și generarea de prospecți care să (re)cunoască brandul, să le placă și să îl dorească.
Ofertarea prospecților, rezolvarea obiecțiilor, încheierea vânzării și loializarea clienților.
Psihologie, comportamentul consumatorilor—ce, cum și de ce vor ceea ce vor.
Crearea de campanii de brand pe social media—Facebook Ads— testare, scalare, conversie.
Sistemul de management, cultura, monitorizarea performanței brandului.
Cum să angajezi oameni potriviți pe roluri potrivite.
Cum să operezi tot brand-businessul, sistematizare și optimizare.
Cum să creezi website-uri, landing page-uri, pâlnii de conversie.
Cum să atingi breșa prin brand și să scalezi în viteză cu ajutorul automatizărilor și sistemelor.
Indiferent că ești nou pe „calea brandului” sau ai o afacere cu avânt—vânzări, angajați, profit, Brandify te poate ajuta să faci următorul pas MARE prin BRAND.
START
Cum să devii The One în piață și să domini industria, indiferent dacă ai sau nu experiență în construcția unui brand.
ACCELERARE
Cum să accelerezi construcția unui brand atunci când ai deja avânt în afacere.
PILOT AUTOMAT
Cum să aduci câștiguri excepționale în afacere și să îi securizezi viitorul prin brand management, pe pilot automat.